Ticho.cz si právě čte: (2 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2807 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
Odborný článek / Téma: Komunikace / Autor: Michal Holub

Ahoj Česká republiko !

4.

Dneska byl první hodinu zase tělocvik a ten jak už jsem psal mám moc rád. Pak byla čeština. Těšil jsem se. Jenže začala hodina a Michal nebyl ve třídě. Učitelka řekla, abychom šli na koberec a tak jsem tam šel s nimi, ale stále jsem vyhlížel Michala. Když přišel do třídy, hned jsem na něj koukal a jakmile na mě kývnul už jsem byl na nohou a běžel jsem hned k němu.

Šli jsme spolu do kabinetu a tam pustil počítač a dal do něj nějaké cédéčko. Já jsem si na uši nasadil sluchátka a najednou jsem slyšel, jak někdo mluví. Úplně cizí hlas, ale byl tam napsaný i text a já rychle hltal každé slovo, které jsem viděl i slyšel. Kolem byla spousta obrázků. A, to jsem měl říct asi hned, povídal mi o kočce.

Tu už znám. To bylo jedno z prvních slov, které jsem se naučil. Pak mi Michal pustil dokonce krátký film o kočkách a poslechli jsme si, jaký vydávají zvuk. Potom jsem si spolu nahlas ještě jednou přečetli ten text a on se mi snažil vysvětlit slova, kterým jsem nerozuměl.

Do konce hodiny zbývalo asi deset minut a tak jsem hrál se zvířátky takovou hru. Oni vydávali různé zvuky a já jsem musel poznávat komu patří. A vždycky říct, jak se to zvířátko jmenuje. To mě moc bavilo a ani jednou jsem neudělal chybu. Pak zazvonilo a Michal vypnul počítač a řekl, že zítra půjdeme zase.

Z pohledu Karena napsal Michal Holub


Michal Holub
 23.7.2002 17:45




Diskuse ke článku:


 Nový příspěvek



 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


  
Vyber autora:
Odborné články:
Vyber téma:
Hledej:
 


Přidat novinku 
Ahoj Česká republiko ! 4.
Dneska byl první hodinu zase tělocvik a ten jak už jsem psal mám moc rád. Pak byla čeština. Těšil jsem se. Jenže začala hodina a Michal nebyl ve třídě. Učitelka řekla, abychom šli na koberec a tak jsem tam šel s nimi, ale stále jsem vyhlížel Michala. Když přišel do třídy, hned jsem na něj koukal a j
23.7.2002, Michal Holub ...další info
Sluchově postižený pedagog jako vzor sociální2.
Postoje k lidem, věcem a okolí jsou v člověku utvářeny teprve v průběhu jeho vývoje a zrání. „Významnou formou sociálního učení je napodobování. Mnohé způsoby chování dětí jsou produktem prostého napodobení na základě identifikace dítěte s osobou blízkou, nebo osobou, na niž je citově zamě
19.7.2002, Saša Zvonek ...další info
kudykam.pinknet.cz
Vase stranka ticho.cz obdrzela dne 18. 7. 2002 prestizni oceneni CIL DNE udelovane serverem KudyKam. Blahoprejeme!

Po obsahové stránce je web TICHO.CZ velmi užitečný - spousta uživatelů slyšících i neslyšících ocení především odborné
18.7.2002, Zdenka...další info
Současný vývoj a užívání prstové abecedy
„Světová federace neslyšících na svém mezinárodním kongresu konaném ve Stockholmu v roce 1963 rozhodla přijmout americký systém jako základ pro mezinárodní manuální abecedu. S modifikací pro písmeno T, protože toto písmeno bylo v některých zemích přijímáno se značnými rozpaky. Byl zde trend po st
17.7.2002, Pavel Kučera ...další info
Psychické zvláštnosti nedoslýchavých jedinců 4.
Poznávací procesy

Při sluchovém postižení se vytváří různý stupeň senzorické deprivace, jejíž míra je závislá na velikosti sluchové ztráty. Nedostatečná sluchová diferenciace je do určitým způsobem kompenzována činností nepoškozených analyzátorů, zejména zrakem, vnímáním
15.7.2002, Alena Strnadová ...další info
Ahoj Česká republiko !3.
Uběhlo několik dnů. V matematice už počítám to samé co ostatní děti a moc mě to baví. Dostal jsem už svoji první jedničku z počítáních víceciferných čísel pod sebe. Když je čas, tak počítám a procvičuji si příklady na počítači.
Jenže ve škole nemáme jenom matematiku. Máme také zeměpis, přírod
12.7.2002, Michal Holub ...další info
Sluchově postižený pedagog jako vzor sociální1.
„Základním prostředkem socializace jsou mezilidské vztahy, protože požadavky společnosti jsou vždycky zprostředkovány v sociálních interakcích, ve kterých se s nimi člověk setkává. Všem sociálním vztahům se musí člověk učit. Sociální učení je proces, kterým získáváme a uplatňujeme sociální zkušen
10.7.2002, Saša Zvonek ...další info

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   >>>  
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.