Ticho.cz si právě čte: (7 návštěvníků)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2809 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 Nový příspěvek

Neslysici a pyramida...14.3.2002
Dozvedel jsem od nekoho, ze neslysici v posl. dobe hrajou i pryramidu, podobe MLM nebo ta pitoma investice, dozvedeli jste neco o tom...
 Re:Re:Neslysici a pyramida...7.6.2002
A take jsem dozvedel, ze hry SKILINE jsou tam hodne neslysici az 80.

Chtěla bych10.3.2002
Chtěla bych najít v Praze někoho neslyšícího kolem 45 let, s kým bych mohla procvičovat znakový jazyk,který se učím.

Neslyšící s velkým n.8.3.2002
Lidi, mám takový dotaz. Chci se Vás zeptat anebo říci svůj názor na neslyšící s velkým N uprostřed věty. Příklad: Toto vystoupení nastudovala Neslyšící Klára Zemanová.
Předem děkuji a budu se s Váma diskutovat. Jinak se mějte hezky.
 Re:Re:Neslyšící s velkým n.9.3.2002
Taky přemýšlím, co je to za národnost? Odkdy píšou lidé s prvním velkým písmenem. Nechci brát neslyšícím jejich kulturu, jejich jazyk ani jejich život. Ale psát nesly
  Re:Re:Neslyšící s velkým n.9.3.2002
Hm, a jak je to s tímto problémem v zahraničí? Jak se na to dívají tam? Co třeba ve Státech? Já, abych pravdu řekl, se tomu nebráním, akceptuji to, ale ani to neobhaj
   Re:Re:Neslyšící s velkým n.10.3.2002
Velke tema Neslysici. Samozrejme, ze je uzitecne, podivat se take nekam jinam, mimo nasi rodnou hroudu. Nasi Neslysici si velke N nevymysleli. Je to vec, ktera k nam
    Re:Re:Neslyšící s velkým n.11.3.2002
Díky za příspěvky. Aspoň jsem si udělal obrázek. Také si říkám, že to není národnost a le mají svůj jazyk a svoji komunitu. Jenže si také říkám, že to není jako by ne
     Re:Re:Neslyšící s velkým n.12.3.2002
Plně s tebou souhlasím! Neberu neslyšícím jejich život, ale také mi to připadá postavený na hlavu.
      Re:Re:Neslyšící s velkým n.17.4.2002
A nemate pocit, ze s velkým N se neslyšící více izolují a více upozorńují na svou vadu? A co chudáci ostatní neslyšící s malým "n", kteří se díky určitě co nejlepším
       Re:Re:Neslyšící s velkým n.22.4.2002
O tom, jestli je člověk s malým nebo velkým (myšleno "N" či "n") si musí každý rozhodnout sám. Nikdo mu do toho nemůže co kecat...
        Re:Re:Neslyšící s velkým n.26.6.2002
Souhlasím s názorem Martiny.Vše kolem velkého či malého"en"vyšlo z prokazatelného útisku, kterému byli lidé se sluchovým postižením odedávna vystaveni. Domnívám se vš
     Re:Re:Neslyšící s velkým n.13.3.2002
Ocenuji vas pratelsky navrh v zaveru, ale nezlobte se, myslim si, ze obcas problem tkvi v tom, ze lide tvrdi "ano ano my je respektujeme, jsou rovnocenni, i kdyz jini
    Re:Re:Neslyšící s velkým n.12.3.2002
Martino, děkuji za hezký příspěvek "ze Států". Zase mi to v ledasčem pomohlo.
  Re:Re:Neslyšící s velkým n.28.3.2002
Neslyšící s velkým N. Je to teď hodně diskutované téma a názory se různí. Každý má právo na svůj názor na tuto otázku. Já vyjádřím svůj názor. Neslyšící byli v minulo
   Re:Re:Neslyšící s velkým n.11.12.2002
Takže neslyšící s velkým N jako označení pro skupinu lidí, kteří používají znakový jazyk a mají svoji kulturu? A neslyšící s malým n jako označení pro skupinu lidí s
   Re:Re:Neslyšící s velkým n.11.4.2002
Díky za ten názor. Plně s ním souhlasím.
   Re:Re:Neslyšící s velkým n.11.9.2002
Nadherne vyjadrene, este by som chcela doplnit, ze neslysici (u nas na Slovensku nepocujuci) je oznacenie medicinske, cize podla straty sluchu a Neslysici je oznaceni

Matějská poutˇ7.3.2002
Prosím neví náhodou někdo, jestli je někým organizová akce pro SP děti na Matějskou poutˇ dne 18. 3.? Rádi by jsme se se synem připojili. Diky.

Mailing list5.3.2002
Nemohl(i) byste zalozit mailing list, abych nemusel sem kazdy den zjistovat, jestli jsou i nove clanky. Jinak hodne uspechu. Jirka alias r00tcz
 Re:Re:Mailing list5.3.2002
Dobrej nápad - uděláme to. Ono se tu ale mění něco vlastně pořád

Nedoslýchavý, který neumí znakovku... :)))4.3.2002
Já bych neměl otázku, já bych měl žádost. Jsem věčně věků v Plzni, chci se naučit znakovku, ale na VŠ, kde jsem, je věčně věků kurs obsazen. Byl by někdo ochoten se se mnou mořit nad znakovkou, vysvětlovat mi to, ukazovat mi to atd..? :-) Musím rovnou říc
 Re:Re:Nedoslýchavý, který neumí znakovku... :)))8.3.2002
V Plzni jsou kurzy i v České unii neslyšících, Františkánská ulice, a ve Spolku neslyšících, Škroupova ulice. Zkuste to tam. Přeji hodně úspěchů.
  Re:Re:Nedoslýchavý, který neumí znakovku... :)))12.3.2002
A můžeš mi prozradit, kde to jako má bejt?!? :-) Já jsem se snažil hledat na netu, hlavně ohledně nějakých kursů, ale nějak zvlášť úspěch jsem neměl...

Pomoc neslyšícím4.3.2002
Četla jsem články o vzdělávání a tak mě napadlo se zeptat: Stoji vůbec neslyšící o nějakou pomoc? Nebo ji odmítají od každého slyšícího jen proto, že slyší a proto nemůže vědět jaký to je? Četla jsem články jak je málo tlumočníků a vychovatelů, kteří by p
 Re:Re:Pomoc neslyšícím4.3.2002
Je to smutné. Tolik stručně. Určitě k tomu dodám víc, jen co bude čas.
  Re:Re:Pomoc neslyšícím5.3.2002
Bohužel se s tím také setkávám víc často než bych byl rád. A nejsem zdaleka sám. A tak mne to někdy hezky naštve a pak se povídá, že "Saša nám nepomůže....". Pomůžu,
   Re:Re:Pomoc neslyšícím5.3.2002
Trochu jsem odbočil. Takže ještě tak: Řekl bych, že neslyšící o pomoc stojí, ale někdy si ji asi nedovedou patřičně cenit. Myslí si (někdy), že je to samozřejmost. I
    Re:Re:Pomoc neslyšícím5.3.2002
Ahoj,také mám docela špatnou zkušenost se setkání s neslyšícím člověkem. Mám neslyšícího syna a spolu jsme byli v restauraci kde si k nám přisedl chlap v domění,že t
     Re:Re:Pomoc neslyšícím6.3.2002
Bohužel i já se tímto problémem setkávám v praxi. Ale zase se musím zastat i neslyšících. Jsou prostě lidé a lidé. I mezi slyšícími je dost hulvátů a nespokojenců, kt
      Re:Re:Pomoc neslyšícím7.3.2002
No jo, neslyšící nejsou zároveň svatý. Jsou to normální lidi a jsou mezi nimi slušní i průšviháři. Onehdy jsem se chvilku chatoval s neslyšícím člověkem (psal to o s

Usti nad Orlici1.3.2002
Ahoj lidicky, nahodou jsem narazila na tyhle bezva stranky. Prosim, nenasel by se nekdo z okoli UO, kdo by si dal tu praci a naucil mne zaklady znakovky? Kdyby snad jo, prosim, napiste.

vzdělávání neslyšících28.2.2002
A ještě bych chtěl nastolit jeden problém.Zajímalo by mne,jaký názor vás,co sem chodíte,je na vzdělávání neslyšících studentů na VŠ.Je opravdu rovnocenné?
 Re:Re:vzdělávání neslyšících28.2.2002
Tento příspěvek byl přesunut z předchozího tredu - chybné zařazení a duplicitní záznam.
 Re:Re:vzdělávání neslyšících28.2.2002
Rovnocenné jako co? Jako vzdělávání slyšících studentů? Řekl bych to tak - kdysi jsem kritizoval úroveň vzdělávání sluchově postižených na vysokých školách. Dnes už s
  Re:Re:vzdělávání neslyšících2.3.2002
Saso, chci se te zeptat, jestli jsem to pochopila dobre: bezpredmetne je srovnavat vzdelavani slysicich a neslysicich na VS? Hmm, jako ze o tom nema cenu hovorit? A j
   Re:Re:vzdělávání neslyšících3.3.2002
Omlouvám se, že jsem se trochu krkolomě vyjádřil. Chtěl jsem říct hlavně to, že studenti z JAMU jsou pro práci se sluchově postiženými dětmi podle mého názoru a zkuše
    Re:Re:vzdělávání neslyšících4.3.2002
Saso, mas urcite pravdu, ze mit jednicky ve skole jeste neznamena byt dobry v praxi. Jenze, kdyby vzdelani nemelo cenu, asi bychom se nevzdelavali, ze. Myslim si, ze
     Re:Re:vzdělávání neslyšících5.3.2002
Co já vím... To se raději zeptej dětí, nebo kolegů, nebo tak nějak. Já o tomhle nechci moc přemýšlet. Nevím vlastně ani proč, ale jaksi z toho nemám dobrý pocit. Omlo
 Re:Re:vzdělávání neslyšících4.3.2002
Je naprosto stejné. Vždyť například na FFUK jsou přednášky sohromady pro slyšící i neslyšící, zkoušky jsou stejné, písemné práce mají stejné, praxi stejnou... Hlavní
 Re:Re:vzdělávání neslyšících5.3.2002
Toto je výborná otázka, děkuji. Znám několik absolventů VDN z JAMU, sama jsem absolventkou surdopedie na Pedf MU. Na JAMU jsou studenti výborně připravováni pro práci
  Re:Re:vzdělávání neslyšících5.3.2002
Ano, to je pravda. Zase ten problém, že jsou tendence to všechno vztahovat na všechny. Takže tak - studentů na JAMU (myslím obor VDN)je oproti studentům na jiných fak

články Saši Zvonka26.2.2002
Pozorně jsem si přečetl články Saši Zvonka, který "opěvuje" neslyšící či sluchově postižené učitele. Zcela určitě jsou přínosem ve školách pro sluchově postižené, ale v určité míře. Rozhodně však nemohou plně suplovat učitele slyšící, tak jak je uváděno v
 Re:Re:články Saši Zvonka27.2.2002
No já jsem taky rodič. Navíc neslyšícího dítěte! V každém případě bych si přál, aby měl Tomáš neslyšícího učitele. Třeba ne na všechny předměty, ale určitě na řadu z
  Re:Re:články Saši Zvonka28.2.2002
Přečetla jsem si, jak se obouváte všichni do rodiče, který si dovolil říct svůj názor. Na druhou stranu však chápu, že se zastáváte neslyšících učitelů. Myslím, že op
   Re:Re:články Saši Zvonka28.2.2002
Omlouvám se,nechtěl jsem se dotknout všech neslyšících pedagogů.Vždyť jsem vyzdvihl kvalitu právě Saši Zvonka...mluvil jsem jen o jedné škole...Nevím, zda je v pořádk
    Re:Re:články Saši Zvonka28.2.2002
Tak tomu už rozumím víc. Jsou to konkrétní zkušenosti s konkrétními lidmi. Shodou okolností zrovna stojí za houbeles. I já mám podobné zkušenosti. Srovnejme ale zkuše
     Re:Re:články Saši Zvonka28.2.2002
Mluví se o naší škole,musím se ozvat.Každý ředitel by chtěl mít dobrou školu, která dětem poskytne to nejlepší.Každý ředitel chce mít perfektní učitele, vzdělané,nadš
      Re:Re:články Saši Zvonka1.3.2002
Jsou ve mě všelijaké pocity, ale reagovat bych asi měl (už), když tam bylo zmíněno i mé jméno. Jenže váhám, ze kterého konce začít, protože věcí, a "problémů" (n
       Re:Re:články Saši Zvonka1.3.2002
Pane učiteli Zvonku,jsem rád,že jste se i Vy vyjádřil k této diskusi.Asi jste mě ne příliš dobře pochopil, když píšete,že za sebe rád nabídnete místo...Právě o vás js
        Re:Re:články Saši Zvonka2.3.2002
Vazeny rodici, vidim, ze uz se k dane diskusi nechcete vracet, coz je urcite skoda, nicmene vidim, ze jste preci jen uznaly, tak jeste bych mela neco maleho. Jednak v
         Re:Re:články Saši Zvonka3.3.2002
Opět jsem se zájemem přečetla celou diskusi na dané téma. Přesto se mi vtírá mnoho odpovědí, ale i otázek. Odpovědí např. na téma děti mají raději neslyšícího učitele
          Re:Re:články Saši Zvonka3.3.2002
Nerad bych „násilím“ zase rozjížděl tuto diskusi a otevřená témata. Ale zůstala tady, a je spousta věcí, které je třeba ujasnit. Určitě je neujasním všechny a na
          Re:Re:články Saši Zvonka4.3.2002
Tohle je opravdu zajimava diskuse. Pani/slecno Marie, ja si myslim, ze neslysici jsou plnohodnotnymi obcany jiz dnes, aniz by na to museli cekat od svych ucitelu. Mam
        Re:Re:články Saši Zvonka5.3.2002
Milý rodiči,očekávala jsem vaši návštěvu,ale místo toho je tu opět váš obviňující dopis.Nevím,jak nazvat to,co děláte.Nemáte odvahu jít za vedením školy řešit nedosta
     Re:Re:články Saši Zvonka5.3.2002
Váš příspěvek mě zamrzel. Proč kritizujete plzeňskou školu? Váš Tom není internátní a tak mi není jasné, jakým právem posuzujete práci vychovatelů na internátě. Jak č
      Re:Re:články Saši Zvonka5.3.2002
Protože je to pravda! Psal jsem o vychovatelkách a pochopitelně ne o všech. Ačkoliv znám i v Plzni vychovatelky které se snaží víc než by zrovna musely, setkávám se p
       Re:Re:články Saši Zvonka6.3.2002
Ano, naprosto s Vámi souhlasím v tom, že máte právo na kritiku (žijeme v demokracii), jen mě zarazil Váš všeobecně odsuzující postoj, který jste v následujícím příspě
        Re:Re:články Saši Zvonka6.3.2002
Chvala diskusi! ALE...pani ucitelko, co chcete slyset? Ze jste dobra ucitelka ci komunikacni partner? A proc se vlastne ptate verejne tady a po Internetu? Zeptala byc
         Re:Re:články Saši Zvonka7.3.2002
My se normálně s Tomovou učitelkou domluvit umíme. Tohle spíš chápu jako docela príma příspěk pro všechny ostatní. Otázky uvedené v předchozím příspěvku jsou obecné a
       Re:Re:články Saši Zvonka6.3.2002
"5 A PŮL DĚTÍ"... JAK TO MYSLÍŠ?
        Re:Re:články Saši Zvonka7.3.2002
No jako že některý nemaj ručičky, nožičky.... a Tomáš speciálně doma občas zapomene i hlavu.
         Re:Re:články Saši Zvonka7.3.2002
Ty seš teda :-)) S.
 Re:Re:články Saši Zvonka27.2.2002
Vazeny rodici, nevim, kde berete takovu velikou odvahu a hluboke sebevedomi,ze generalizujete problematiku neslysicich ucitelu. Mluvite o cele CR nebo o jedne skole?
 Re:Re:články Saši Zvonka4.3.2002
No nazdar! tak to jsem docela čuměl. Tak abys věděl, tak mám 60procentní ztrátu sluchu. Vystudoval jsem normální základku mezi nejlepšími ve třídě. Pravda, když jsem

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


Neslysici a pyramida...
Dozvedel jsem od nekoho, ze neslysici v posl. dobe hrajou i pryramidu, podobe MLM nebo ta pitoma investice, dozvedeli jste neco o tom...
r00tcz19:52:30 14.3.2002
odpovědět 
 
Re:Re:Neslysici a pyramida...
A take jsem dozvedel, ze hry SKILINE jsou tam hodne neslysici az 80.
Radek20:46:46 7.6.2002
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.