Ticho.cz si právě čte: (3 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2807 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 Nový příspěvek

Mrtvo a ticho26.11.2001
Tak jsem si říkala, když jsem objevila stránky Ticha, že po deafnetu a podobných "mrtvých" stránkách, kde se nic neděje, je už kolem neslyšících dost a že snad Ticho bude na tom jinak...no a jak na to tak koukám, tak snad ani ne...:-( Je to škoda, doufala
 Re:Re:Mrtvo a ticho26.11.2001
Odborné články od Saši Zvonka, Michala Holuba a články od Tomíka rozhodně málo nejsou! Tedy alespoň z pohledu jejich snahy přispět a každému je jasné že tam kde přib
  Re:Re:Mrtvo a ticho26.11.2001
Abych tak pravdu řekl, je to opravdu problém mnoha www. stránek. Ale záleží spíš na lidech. Třeba i na Tobě, Zdeno. Když něco přidáš, něco napíšeš, nebo dodáš nápad,
 Re:Re:Mrtvo a ticho2.12.2001
Ahoj Zdenko, jestli chces navstivit nejake setkani Neslysicich, kde budou hlavne mladi Neslysici, tak ti doporucuji setkani v Pevnosti. Zkus se podivat na www.pevnos
 Re:Re:Mrtvo a ticho8.1.2002
Ahoj Zdenko, dlouho jsem tu nebyla, takže teprve teď jsem četla tvuj přispěvek. Myslím, že podle toho, kde bydlíš, si vždycky najdeš organizaci sluchově postižených,

Pozdrav18.11.2001
Dobrý den,
dnes jsme na Vašem webu poprvé a dozvěděl jsem se o něm náhodou z časopisu. Oslovil mě a moc se mi líbí! Ten tip v časopise stál za to.
redaktor
PRAMENY ZDRAVÍ.CZ
 Re:Re:Pozdrav20.11.2001
Díky za uznání a za reklamu o které jsem nevěděl. Můžeme na ticho.cz udělat něco pro Váš časopis? Nebo mohl by některý z autorů článků z Ticha poskytnout text Vám? Ne

Jak dlouho se učí znakovka?25.10.2001
Jak dlouho se učí znakovka? Ja se teď učím asi tři dny a mne by tak zajímalo, jak dlouho budu potřebovat do zvládnutí celé znakovy. Dá se pak udělat náka skouška?
 Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?30.10.2001
Těžko říct, když člověk neviděl, jak ti to jde. Záleží na spoustě věcí, třeba i na tom, kdo a jak tě ji učí.... . A také na tom, co to má to zvládnutí znakvoky být. Z
  Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?16.11.2001
To je fakt. Ja se ucim tepre asi tak tri mesice a umim tak 150 znaku, ale vicemene, se par znaku da rict i bez nauceni. Ucim se ji kvoli tomu, ze to chci vedet. Zatim
   Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?16.11.2001
Jen tak dál. Určitě choď mezi neslyšící, to má podle mého názoru i zkušenosti největší efekt.
    Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?25.11.2001
To je fakt. Taky uz od brezna zacinam hrat fotbal za neslysici...a myslim, ze se tam v znakovce zlepsim... jak se rika, v praxi je nejvacsi poklad... : )
     Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?27.11.2001
Drzim palce. A za cas dej vedet, jak to jde, jestli je tam videt ten "pokrok" a jak je velky. Ahoj Sasa
      Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?29.11.2001
Jo to dam urcite vedet, jestli to vsechno nezabudnu.... ale urcite dam vedet.
       Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?29.11.2001
Jo. A hele, odkud jseš (jestli to není tajemství)?
        Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka30.12.2001
Promin ze odepisuji tak neskoro, ale byl som out. Jsem ze Slovenska, z Bratislavy.
         Re:Re:Jak dlouho se učí znako4.1.2002
Zkus kontaktovat nekoho z neslysicich v divadle Arena. Treba ti nejak pomuzou, kdybys neco. Cau SASA
 Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?3.11.2001
Briane, to je jako s každým cizím jazykem, záleží na úsilí, kvalitě výuky, kontaktech s rodilými mluvčími a taky trochu na talentu pro jazyky. Navíc k tomu u zj přist
  Re:Re:Jak dlouho se učí znakovka?16.11.2001
Dekuji za pomoc. Snad se to naucim...

kurz znakovky KV CH SO10.10.2001
Chci se naučit znakovku.Nevíte o nějakém kurzu  v Západ.Čech.?
 Re:Re:kurz znakovky KV CH SO1.11.2001
Jezdíš někdy do Plzně? Tady probíhá několik kurzů paralelně. Nejzajímavější je asi (alespoň podle některých studentů) na Pedagogické fakultě, kde učí p.Hanzlíček. Je
  Re:Re:kurz znakovky KV CH SO1.11.2001
Tak mě napadá ještě jeden kurz v Plzni. Je to pro začátečníky, ale určitě stojí zato. Vede ho paní Blasczyková přímo v Základní škole pro neslyšící. Telefon a adresu
  Re:Re:kurz znakovky KV CH SO6.11.2001
Do Plzněne nejezdim,ale není to tak daleko.Já ale nejsem pokrocilá,neumí ani základy.Studovala jsem Stř.ped.šk.a mám zájem se jí naučit a popř. využít nějak dál.Zkusí
   Re:Re:kurz znakovky KV CH SO18.11.2001
Jestli máš možnost, tak jeď do Prahy. WWW.PEVNOST.COM Lepší kurzy asi v současné době neexistují. Ahoj Petr

Hadky,hadky,hadky....9.10.2001
Pratele,myslela jsem si, ze tohle jsou stranky, ktere by nam mely pomahat s problemama v tehle tematice,ze si mame radit a predavt zkusenosti ap.Jsem tady poprve a zatim jsem zaznamenala jenom hadky a urazky.K cemu to proboha je?Taky hledam kurz znakovky
 Re:Re:Hadky,hadky,hadky....9.10.2001
"Naroubuj" se do komunity Neslyšících. To je nejlepší "kurs". A docela levný! :-) Ale ta práce se mezi ně dostat.... Saša
  Re:Re:Hadky,hadky,hadky....9.10.2001
Jo, jo, já to taky tak dělám. Akorát že do klubu chodím na pivko - což představuje tu investici do vzdělání - po kterým se pak výborně štrykuje.
   Re:Re:Hadky,hadky,hadky....10.10.2001
:-))) Jo, taky jsem to chtěl připsat, že to stojí akorát to pivko apod., no ale to není skoro žádná investice, jestli to teda rovnou neplatíš všem v klubu :-))) .
    Re:Re:Hadky,hadky,hadky....15.10.2001
Saso,to je asi ten nej- napad,to pivko bych klidne obetovala,ale kde sehant tu komunitu do ktere se chci dostat?jsi odbornik na seznamku pres pivo,tak porad.
     Re:Re:Hadky,hadky,hadky....16.10.2001
Tož tak: Já su také z Brna, tož sa možeš spojit domluvit přímo se mnou. Ale nevím, jestli to bude to pravé ořechové, páč mám tolik práce že nevím kam dřív a navic ani

KURZY ZNAKOVKY ZL ČI UH2.10.2001
Tohle není moc příspěvek do diskuse, ale potřeboval bych, jestli někdo nevíte, kdo a kde (adresa či jiný kontakt) dělá kursy znakového jazyka na Zlínsku či Uherskohradišťsku. Díky moc. Saša
 Re:Re:KURZY ZNAKOVKY ZL ČI UH3.10.2001
Ahoj, ve Zline porada kurzy pani Stakova, ktera pracuje jako tlumocnice v Zakladni organizaci neslysicich pod Svazem neslysicich a nedoslychavych /sidli ve stejne bud
  Re:Re:KURZY ZNAKOVKY ZL ČI UH8.10.2001
Děkuji.

Kurzy znakovky10.8.2001
Myslíte si někdo že by se tady na Tichu hodilo evidovat kurzy znakovky? Myslím tedy od kdy do kdy probíhají, kdo a kde je organizuje kolik stojí a třeba i pro koho jsou určeny? Jestli ano, dejte mi vědět a za čas se to tu objeví.
 Re:Re:Kurzy znakovky10.8.2001
rozhodně ano! informace týkající se kurzů znakovky sháním dost intenzivně a dost neúspěšně /kromě pevnost.cz/hlavně kurzy na Severní Moravě. Ostrava a okolí. Díky
  Re:Re:Kurzy znakovky16.8.2001
V el.magazínu Lexikon (lexikon.wz.cz) vychází kurz základů znakovky.
  Re:Re:Kurzy znakovky22.8.2001
Zkus se zastavit v Ostravě v organizaci neslyšících. Určitě ti podají informaci, zda u nich někdo učí znakovku a nebo o někom budou vědět.

Vaše diskuse25.7.2001
Z vašich diskusí je mi na zvracení. Po pročtení několika dikusí mám pocit, že stránky Ticha vznikly jen pro napadání, špinění, pomlouvání a pokusy urvat co nejvíc zájemců pro své "nejlepší" kurzy. Chudáci neslyšící.
 Re:Re:Vaše diskuse27.7.2001
Ať je Ti jak je Ti, stránky vznikly proto, aby tak vznikl další informační kanál o programech pro neslyšící o jejich životě a všech tématech s tím souvisejících. Tich

informace20.7.2001
Ahoj,zvažuji naučit se znakovou řeč.Slyším skvěle,mám relativně dost času a široké srdce.Myslím,že mužu dost pomoci a vím,že takových je nás víc.Ale jediná škola na internetu Pevnost chce po mě cca 4 5OO,které nemám.Co navrhujete?
 Re:Re:informace24.7.2001
Ahoj, myslim si, ze jazykovy kurz v rozsahu 80 hodin za 4500 neni moc. Kvalitni kurz anglictiny stoji 9600 za 64hodin. Prepocteno na 80 hodin v Pevnosti je to 12000
  Re:Re:informace25.7.2001
Díky ,Martino, za odpověd.Vykašlu se na to.Ale až někdy uslyším, že neslyšící potřebují dobrovolníky aby s nima zašli k doktorovi nebo na úřad atd.,víte co si v duchu
   Re:Re:informace27.7.2001
Asi je lepší, že ses na to vykašlala. Takový "dobrovolníci" na úřadech toho nejvíc zkazej. Neslyšící nejsou blbý, potřebujou se domluvit, tj. tlumočníky, a ne asisten
   Re:Re:informace16.8.2001
Pokud se chcete naučit pár znaků, v el.-magazínu Lexikon (http://lexikon.wz.cz) vychází kurz základů znakové řeči. Ale pokud do toho chcete jít opravdu, tak to asi ch
 Re:Re:informace1.8.2001
Ahoj Veroniko, nevím sice, ve kterém městě bydlíš, ale většinou v každém větším okresním městě pracuje organizace neslyšících. Pokud potřebuješ prvotní kontakt, abys
  Re:Re:informace1.8.2001
JO,jo, souhlasím, rozhodně je důležitý krok, "zmapovat si okolí". Znakovka má zákonitosti a pravidla která se stejně nejlépe pochopí ve společnosti neslyšících. Mimo
 Re:Re:informace9.1.2002
Píšeš o Pevnosti takže jsi možná z Prahy, doporučila bych Ti abys navštívila stacionář ČUN v Dlouhé ulici, jako vedoucí stacionáře tam pracuje moje kamarádka - je sly

Ahoj všichni26.6.2001
Zdravím všechny uživatele serveru Ticho.cz.Jsem tu poprvé.Zajímalo by mě,zda se dá někde sehnat učebnice znakové řeči nebo něco podobného.Nejsem neslyšící.Díky.Přeji hezký den.
 Re:Re:Ahoj všichni26.6.2001
Ahoj. Zkus WWW.PEVNOST.COM Nevim, jestli maji ucebnici, ale muzou te to tam naucit :-) Ahojda...
  Re:Re: Jarmile28.6.2001
Děkuji Vám za adresu, hned se tam jdu kouknout. Díky.
 Re:Re:Ahoj26.6.2001
Ahoj Medvěde, žádná opravdu kvalitní učebnice tzv. znakové řeči (podle platného zákona) neexistuje. V našich poměrech lze sehnat pouze letitý Slovník znakové řeči á 4

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


Mrtvo a ticho
Tak jsem si říkala, když jsem objevila stránky Ticha, že po deafnetu a podobných "mrtvých" stránkách, kde se nic neděje, je už kolem neslyšících dost a že snad Ticho bude na tom jinak...no a jak na to tak koukám, tak snad ani ne...:-( Je to škoda, doufala jsem, že se dozvím něco víc o životě neslyšících, zajímavé informace, které nám třeba na kurzech nikdo neřekne. Například bych uvítala nějaký seznam klubů neslyšících, kam se dá zajít  a tak...
Zatím to vypadá, že Ticho je teď opravdu "tiché".
Alespoň když poslední příspěvek do diskuze je z 18.11.01 a před tím dlouho nic.
Zdenka12:10:56 26.11.2001
odpovědět 
 
Re:Re:Mrtvo a ticho
Odborné články od Saši Zvonka, Michala Holuba a články od Tomíka rozhodně málo nejsou! Tedy alespoň z pohledu jejich snahy přispět a každému je jasné že tam kde přibývají články minimálně obden, mrtvo není. Tady v diskusi je příspěvek od Briana 25.11. a před tím 20.11. - stačí pozorně sledovat. V levém menu je tlačítko organizace a téměř každá má svůj fungující klub a tak klikněte a zavítejte. Je ale pravda že témeř spí tzv. novinky. To oblast určená ke zprostředkování informací o plánovaném dění ve světě neslyšících. Nejde si to ale vytáhnout ze vzduchu a tak stále bude na všech kdo navštíví ticho.cz, jestli chtějí neco ostatním říct a něco ze svého okolí nabídnout i ostatním.
Tomáš Jelínek14:00:54 26.11.2001
odpovědět 
  
Re:Re:Re:Mrtvo a ticho
Abych tak pravdu řekl, je to opravdu problém mnoha www. stránek. Ale záleží spíš na lidech. Třeba i na Tobě, Zdeno. Když něco přidáš, něco napíšeš, nebo dodáš nápad, řekneš známým, kamarádům, tak se to o trochu víc pohne. Já se o to také trochu snažím. Proč? Dřívě jsme se vztekal, že na mnohých stránkách nic není. Pak mi ale došlo, že když sám něco napíši, tak třeba.... . Uvidíme....
Saša23:25:33 26.11.2001
odpovědět 
 
Re:Re:Mrtvo a ticho
Ahoj Zdenko, jestli chces navstivit nejake setkani Neslysicich, kde budou hlavne mladi Neslysici, tak ti doporucuji setkani v Pevnosti. Zkus se podivat na www.pevnost.com. Kdyz najedes na odkaz kurzy znakoveho jazyka, tak tam najdes odkaz na tradicni setkani. Tam se dozvis vic. Ahoj Jirka
Jirka18:17:25 2.12.2001
odpovědět 
 
Re:Re:Mrtvo a ticho
Ahoj Zdenko, dlouho jsem tu nebyla, takže teprve teď jsem četla tvuj přispěvek. Myslím, že podle toho, kde bydlíš, si vždycky najdeš organizaci sluchově postižených, kde se ze života neslyšících dozvíš nejvíc. A navíc tam máš průřez všech věkových kategorií (teda pokud máš zájem např. i o střední a straší věk). Samozřejmě tam chodí i mladší neslyšící a dokonce jejich děti atd. Takže zkus telefonní seznam svého okolí - hledej buď zájmové kluby nebo základní organizace atd. Tam určitě nějaký kontakt najdeš. Pokud bys nevěděla, kde hledat, zkus se obrátit na stacionar.neslysicich@seznam.cz, mohli by ti poradit nejbližší sídlo organizace neslyšících.
Dana23:32:59 8.1.2002
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.