Ticho.cz si právě čte: (2 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2806 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 Nový příspěvek

Ahoj všem.4.6.2005
Ahoj.

Nejsem neslyšící, ale občas vidím v televizi, jak se neslyšící snaží dělat i věci, které by snad ani nemohli. Třeba ohledně hudby. Dostal jsem takový nápad a možná, že už i tisíce lidí předemnou, tak když tak mě neberte na vědomí.
 Re:Re: Ahoj všem.21.6.2005
ahoj, vibrace prenasi i obycejna podlaha, stul...proste vsechno, co rezonuje :-).To je jediny zpusob, jakym muzou neslysici vnimat hudbu (tedy spis basy, protoze cela
  Re:Re: Ahoj všem.22.6.2005
Zdravim. Celkom nahodou som objavila tuto stranku a diskusiu na temu nepocujuci a hudba. Nedalo mi nereagovat, nesuhlasim s hulenkou, ze vacsina nepocujucich nevie,
   Re:Re: Ahoj všem.23.6.2005
Ahoj, tak ja samozrejme nejsem neslysici a nemuzu vedet, co ktery neslysici ,,slysi", citi nebo vnima, a co ne. Nechtela jsem takhle generalizovat.Presto vsak si mysl
    Re:Re: Ahoj všem.23.6.2005
Zdravim, tak isto existuju pocujuci, ktori z muziky nic nemaju.. Nuz je to fakt individualne.. viem dokonca o existencii tanecneho kruzku nepocujucich mladych ludi, k
     Re:Re: Ahoj všem.2.7.2005
neznas me,tak prosim neposuzuj moji znalost ci neznalost sveta neslysicich. nemela jsem v umyslu se zde s nikym hadat. Pouze podotykam, ze nejlepe svet neslysicich zn
     Re:Re: Ahoj všem.30.6.2005
Ano, přesně tak, já taky vím určitě, že jsem viděla kdesi článek o vynikajícím neslyšícím stepaři...
      Re:Re: Ahoj všem.17.7.2005
Kazdy vi co je to hudba!! Treba rytmus nepochazi od hudby samotne. Nedavno jsem cetl zajimavy clanek odkud se vlastne hudba vzala, psali tam ze to pochazi od rytmu sr

Inernetova učebnice1.6.2005
Chtěla bych se zeptat, neznáte někdo nějakou internetovou stránku, kde najdu všechny potřebné informace o znakové řeči, včetně toho, jak se ji naučit??
 Re:Re: Inernetova učebnice21.6.2005
Ahoj, internetova ucebnice neexistuje. neexistuje dokonce ani poradna papirova ucebnice.Existuje jen par slovniku, ale z nich se znakovy jazyk nenaucis (je to, jako k
 Re:Re: Inernetova učebnice1.6.2005
Mishelko taky jsem to hledala dlouho, ale dá se to jen těžce sehnat, můžeš si dojít přímo tam kde se vyučuje znaková řeč tam ti poraděj. Jinak já mam slovníky přes zn

Znakovka v Olomouci1.6.2005
Ahoj prosím vás ač nejsem neslyšící chtěla bych se naučit znakovou řeč, nevíte kde v okolí Olomouce jsou nějaké kuzy,prosím pište na Tubistka@seznam.cz předem děkuji Eliška
 Re:Re: Znakovka v Olomouci21.9.2005
Ahoj. Kurz znakového jazyka v olomouci je. Probíhá v oblastní Unii Neslyšících v Jumgmanově ulici. Předpokládám, že jsi začátečník. Kurz začne 4.10 a bude probíhat pr
 Re:Re: Znakovka v Olomouci21.6.2005
zkus www.cun.cz (ceska unie neslysicich), mozna tam je pobocka.

Kdo vi neco o Marvanove??29.5.2005
Ahoj lidicky, chtel jsem vas poprosit nevite nahodou nekdo jednu informaci o jedne tlumocnici Mgr. Irene Marvanove (Sourkova) -ta co sem vklada znaky? Chtel bych jen vedet, zda se ji uz narodilo miminko? Dekuji Kompotik
 Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??15.6.2005
To ji nikdo nezna??
  Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??16.6.2005
jsem z toho jelen. Myslel jsem,ze bydli s Ptackem. Fakt se jmenuje Marvanova?
   Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??17.6.2005
Nevim sice kdo jsi, ale s tim panem Ptackem bych to nevidel, znaji se, jsou kamaradi, ale jiste bydli se svym muzem!! No Marvanova je jiz asi rok!Ted by se ji nekdy m
    Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??18.6.2005
Drive urcite ano. To vedi vsichni neslysici. Vy jste urcite slysici. Je moc fajn,ze se dobre vdala. MOc ji to preju.
     Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??19.6.2005
Tak to jsem fakt nevedel!! No vidite na www.neslysicich.cz se kdysi resilo, zda je realitou aby si neslysici muz nasel slysici pritelkyni, jak to tak chapu, tak to by
      Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??20.6.2005
A proc ne? Proc by neslysici a slysici nemohli spolu chodit? Existuje mnoho smisenych manzelstvi. My neslysici jsme take lidi:-))
       Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??22.6.2005
Ja nic proti tomu nemam, jen nekteri v one diskusi nechteli ci si spise neumeli predstavit, ze by si neslysici nasel slysici pritelkyni, spis to videli naopak! K.
        Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??9.8.2005
Uz ale to miminko mit musi!!!! Vite nekdo o tom neco??? Dik! K.
         Re:Re: Kdo vi neco o Marvanove??12.3.2006
Bezvadná diskuse, vážně, to by mě nenapadlo... Člověk se někdy dozví věci, nad kterými žasne a nestačí se divit. Na internetu vystupuje zasvěcenec, který snad figurov

Plzenaci na Lokti19.5.2005
Koukam, ze pod prispevkem Plzenaci na Lokti, jsou tak tri fotky a to je vse, coz takhle nejaky komentar??? Myslim si, ze Honzik, jakozto Loketsky pruvodce se poradne zapotil, to se jej budu muset zeptat na jeho dojmy!! skoda, ze jste tam nezastihli me, by
 Re:Re: Plzenaci na Lokti20.5.2005
Jasně, komentář bude, ale to má za úkol můj 13-ti letý syn ( viz. čarodějnice, dopravní soutěž...), a znáš to, nějak nestíhá. Ale slibuju, že ho přitáhnu za nohu a ně
  Re:Re: Plzenaci na Lokti20.5.2005
Uz ne, ale dva roky ano!! mucenicko je hezke, ale hezci tam byly strasidla- bludicky, hykalove, Strakakal....... Jsem rad, ze se vam tam libilo, kdyby jsi nahodou po
   Re:Re: Plzenaci na Lokti20.5.2005
omouvam se, ja to po sobe nectu- byla strasidla!

výuka znakovky18.5.2005
Centrum B-plus v Hradci Králové (http://www.hledani-hk.cz/) hledá někoho, kdo by mohl nezištně pokračovat ve vyučování znakového jazyka. Jsme pokročilí a chceme se učit dál, protože nás znakování zajímá. Případnému zájemci (-kyni) předem děkujeme! Kontakt

Uvádět zdroje informací10.5.2005
Prosím autory odborných článků, aby vždy uváděli zdroje svých informací. Stačí na konci každého článku. 
Články Aleny Strnadové jsou v podstatě shrnutím z knihy, kterou znám, ta je sice také od Strnadové, ale ne od Aleny, nýbrž Věry Strnadové

sluchový handicap u dětí9.5.2005
Potřebovala bych prosím vědět, kdy si sluchově postižené dítě začíná uvědomovat svůj handicap(v kolika letech,v jakém období)a  kdy je schopno dítě odezírat.Moc díky, pokud budou mé dotazy zodpovězeny.P.
 Re:Re: sluchový handicap u dětí21.6.2005
ahoj, to je individulani.uplne neslysici dite, ktere ma neslysici rodice, si svuj handicap nemusi uvedomovat velmi dlouho - pro nej je normalni neslyset.Dite, ktere m

nevím si rady...9.5.2005
Moc prosím o zodpovězení dotazu...Převod z jednoho jazykového kódu do druhého tlumočníkem znakového jazyka prochází třemi nebo pěti fázemi?(popřípaDĚ KTERÝMI)Děkuji za odpověď.P.(studentka)
 Re:Re: nevím si rady...21.6.2005
Ahoj, teď jsme se to učili ve škole, studuji speciální pedagogiku. Zjednodušeně jsou to 3 fáze - recepce, translace a produkce. U simultálního tlulmočení probíhají vš
 Re:Re: nevím si rady...21.6.2005
ja bych rekla, ze zakladni faze jsou 3:prijem informace ve zdrojovem jazyce, jeji zpracovani (pochopeni obsahu), a ,,vydej" informace v cilovem jazyce.Tech fazi ale m

letní tábory 20057.5.2005
Ahojky:) Prosím, nevěděl by někdo něco o letošních dětských táborech? Moc ráda bych se některého zúčastnila jako praktikantka a pomohla s dětmi:) Jsem slyšící a znakovou řeč se učím druhým rokem. Za každou nabídku budu moc ráda. Předem vám děkuju a hezký

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


Ahoj všem.
Ahoj.

Nejsem neslyšící, ale občas vidím v televizi, jak se neslyšící snaží dělat i věci, které by snad ani nemohli. Třeba ohledně hudby. Dostal jsem takový nápad a možná, že už i tisíce lidí předemnou, tak když tak mě neberte na vědomí.
Jedná se o to, že neslyšící nemůžou slyšet hudbu, ale mohli by vnímat rytmus. A k tomu by mohl krásně posloužit nafouknutý balonek, který přenáší vibrace. Pokud by se udělá nějaká speciální hudba složená z hodně basů, tak by to neměl být problém ne? Když tak mi napište jestli jste to už zkoušeli a jestli to funguje. Dík a ahoj.



Adam Lála11:22:54 4.6.2005
odpovědět 
 
Re:Re: Ahoj všem.
ahoj, vibrace prenasi i obycejna podlaha, stul...proste vsechno, co rezonuje :-).To je jediny zpusob, jakym muzou neslysici vnimat hudbu (tedy spis basy, protoze cela hudba neni jen o bubnech, ale vetsinou je daleko bohatsi a barvitejsi). Otazka je, zda mame neslysicim nutit veci, ktere patri do nasi - slysici- kultury.Kde bereme tu jistotu, ze by o to meli zajem?Vzdyt vetsina neslysicich ani nevi, co to hudba je...
hulenka9:46:07 21.6.2005
odpovědět 
  
Re:Re: Re: Ahoj všem.
Zdravim. Celkom nahodou som objavila tuto stranku a diskusiu na temu nepocujuci a hudba. Nedalo mi nereagovat, nesuhlasim s hulenkou, ze vacsina nepocujucich nevie, co to hudba je. Dovolim si tvrdit, ze nepocujuci dokonca citlivejsie vnimaju a nemusi to byt zrovna bas alebo bicie.. ja osobne som uplne nepocujuca a zijem s muzikantom - klavesakom, ktory mi dokaze muziku priblizovat a dokazem aj rozlisovat tony klavesu. Nie je to len vibraciami, ktore pri koncerte roztrepocu srdce aj tym pocujucim, je to aj cit v rukach a rytmus, ktory v sebe clovek ma alebo nema, bez ohladu ci je pocujuci alebo nepocujuci. Takze.. je chvalihodne, ze na tychto strankach pisu aj pocujuci - snaziaci sa pochopit ten svet ticha a hladajuci sposob, ako tym nepocujucim co najviac priblizit "slysici svet", k druhemu prispevku mam tolko, ze nemyslim, ze by nas niekto do niecoho nutil, mame tak isto zmysel pre nieco "barvivejsi".. Zdravim.
altima16:01:32 22.6.2005
odpovědět 
   
Re:Re: Re: Re: Ahoj všem.
Ahoj, tak ja samozrejme nejsem neslysici a nemuzu vedet, co ktery neslysici ,,slysi", citi nebo vnima, a co ne. Nechtela jsem takhle generalizovat.Presto vsak si myslim, ze existuji neslysici, kteri toho z hudby opravdu moc nemaji (dozvedela jsem se to primo od nich).Asi je to dost individualni...
hulenka9:28:50 23.6.2005
odpovědět 
    
Re:Re: Re: Re: Re: Ahoj všem.
Zdravim, tak isto existuju pocujuci, ktori z muziky nic nemaju.. Nuz je to fakt individualne.. viem dokonca o existencii tanecneho kruzku nepocujucich mladych ludi, ktorym ich pani ucitelka posunkami priblizuje hudbu, na zaklade toho dokazu skutocne vela.. takze.. nedelila by som to na "slysici a neslysici kulturu".. Nuz, hulenka, pokial skutocne nevies o nepocujucich dostatocne na to, aby si sa o nich mohla vyjadrovat, je lepsie neprehlbovat tu priepast, skor hladat moznosti, ako si byt blizsie..
altima10:29:44 23.6.2005
odpovědět 
     
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj všem.
neznas me,tak prosim neposuzuj moji znalost ci neznalost sveta neslysicich. nemela jsem v umyslu se zde s nikym hadat. Pouze podotykam, ze nejlepe svet neslysicich znaji oni sami.
hulenka20:48:39 2.7.2005
odpovědět 
     
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj všem.
Ano, přesně tak, já taky vím určitě, že jsem viděla kdesi článek o vynikajícím neslyšícím stepaři...
Adéla9:28:20 30.6.2005
odpovědět 
      
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ahoj všem.
Kazdy vi co je to hudba!! Treba rytmus nepochazi od hudby samotne. Nedavno jsem cetl zajimavy clanek odkud se vlastne hudba vzala, psali tam ze to pochazi od rytmu srdce, rytmu toho co se v nasem tele odehrava, vse je zapsano v genech (toto je overene na zaklade skutecnych experimentu). Tim se da vysvetlovat proc nekteri neslysici od narozeni jsou schopni profesionalne hrat treba na klavir, ale sami tu hudbu nejsou schopni vnimat sluchem, ale pocity (pres vibrace...) dotvaret v mysli fiktivnimi zvuky, ktere s realnymi zvuky nemusi mit mnoho spolecneho. Toto je prvni overena skutecnost. Proto bych byl nerad, aby si nekdo vytvarel pomyslne predstavy na zaklade intuice toho co zjistil od lidi a treba i zazil, ale aby hledal duvod proc tomu tak je. Kazdy nepodlozeny nazor muze urcite skupine skodit. To ze nektery neslysici neni schopen slyset hudbu, nemusi znamenat ze ji "neslysi", ale ze ji nemuze slyset tak jako ostatni slysici lide.
tazmania10:50:15 17.7.2005
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.