Ticho.cz si právě čte: (2 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2806 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 Nový příspěvek

metody vyuky deti se sluch. postizenim10.12.2003
Jsem studentka spec. pedagogiky obor surdopedie. Budu koncit skolu, ale stale nemam jasno, jaka metoda je ta nejlepsi pro vyuku n-Neslysicich. To nas na skole neuci. Ptam se a vyptavam. Zeptam se i vas, Neslysicich, nedoslychavych, lidi se zbytky sluchu i
 Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
"...jaka metoda je ta nejlepsi pro vyuku n-Neslysicich"... ??? Ta je nejlepsi, ktera se praktikuje na skole, we ktere te zamestnaji. A u nas se neda z mnoha moznosti
  Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
Prave, ze tak trochu vim, jak to ted ve skolach vypada a trochu me to desi.Praci zatim nehledam, mam mimco, ale taky na to dojde. :)
 Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
Jednoduché to není...kolik cílových skupin...tolik vyučovacích metod.
  Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
To je stejné, jako byste chtěla odpověď na otázku, "Které auto je nejlepší?". Podle jakých kritérií ho posuzovat? Nejrychlejší, největší, nejsilnější, nejhezčí... Ve
   Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
Sasa, k tvojmu nazoru sa mozem pripojit. A tiez by ma zaujimalo, na ktorej skole vas to "nenaucili"? alebo nie je to tak ze prave na tej prednaske si chybala? :O)ja s
    Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim11.12.2003
Obdivuju lidi, co nemaj problem a hned jsou se vsim hotovi.Ano, "individualni pristup" je samozrejme v soucasnosti nejuzivanejsi souslovi na prednaskach a moc hezky s
     Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim12.12.2003
Máš pravdu, je to hodně používaný termín a ledaccos se za to schová. Ale je třeba uznat, že na položenou otázku se skutečně nedá jednoznačně odpovědět. Je potřeba to
      Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim12.12.2003
Diky za nazor i pres to, ze nejsi rodicem neslysiciho ditete. :) Rodice nesou hlavni odpovednost za sve deti. Jsem presvedcena, ze kazdy rodic to tak citi a nezalezi
       Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizen13.12.2003
Nemyslím si,že řada rodičů má zkušenosti jenom s jedinou metodou vyúky.Při výběru jsme měli dvě možnosti metody vyučování a řada rodičů byla určitě se seznámit s oběm
        Re:Re: metody vyuky deti se sluch. post13.12.2003
Možná by stálo za to udělat nějaký průzkum v této oblasti mezi rodiči sluchově postižených dětí. Takže tady je pro zájemce námět na disertační, diplomovou, závěrečnou
         Re:Re: metody vyuky deti se sluch.13.12.2003
To by urcite stalo. Je skoda, ze to nekdo uz neudelal davno. Nebo udelal? Cim vic o vecech vim, tim vic me napada problemu a nejasnosti. :(( Mam i dalsi namety na dip
          Re:Re: metody vyuky deti se slu13.12.2003
Asi takto: dříve jsem se snažila vcítit do malého neslyšícího dítěte, které jde do školy.Přijdu,sednu si a přede mnou stojí učitel, on něco povídá- já se snažím pochy
           Re:Re: metody vyuky deti se14.12.2003
Jano, VY byste mela psat skripta a prednaset! Preju Vam, aby se cukrovi podarilo. :o) A MOC Vam dekuju. Vim, ze otravuju, ale doufam, ze se jeste setkame, abyste mi m
           Re:Re: metody vyuky deti se14.12.2003
Jano, VY byste mela psat skripta a prednaset! Preju Vam, aby se cukrovi podarilo. :o) A MOC Vam dekuju. Vim, ze otravuju, ale doufam, ze se jeste setkame, abyste mi m
            Re:Re: metody vyuky det15.12.2003
Ahoj! Vůbec neotravuješ! Velmi rada se i já dozvím nějaké názory od ostatních lidí a potom můžu srovnávat a ubezpečovat se, že ten můj je ten pravý.A tykej mi, nepřip

kurs znakovky v Plzni7.12.2003
Hledám kurs znakové řeči v Plzni, nejlépe dopolední hodiny.Díky.
 Re:Re: kurs znakovky v Plzni8.12.2003
Ahoj! Ja chodim na kurs v Plzni: kazdy ctvrtek od 16.00, ve spolku neslysicich(Skroupova ul.). Ale nevim, jestli jeste prijimaji dalsi novy lidi...
 Re:Re: kurs znakovky v Plzni8.12.2003
Bohuzel Plzeňska unie, ktera zajistovala kurzy se rozpadla. Snad by to slo domluvit individualne.

hledá se škola30.11.2003
čaukýsek, měla bych velikou prosbu.jsem posledním rokem na zdrávce a pak bych chtěla jít na školu kde bych se naučila znakovku a mohla bych pak např. pracovat s neslyšícími dětmi. ale ať hledam kde hledam žádnou takovou školu jsem nenašla - kromě UK češti
 Re:Re: hledá se škola18.12.2003
Studuju v Hradci Králové. Je tu obor "speciálně výchovná péče o smyslově postižené", kde se učí znakovka (mimo jiné - taky brail a další užitečné věci :) ). Máme i ne
  Re:Re: hledá se škola18.1.2004
Dobrý den! Mám zájem o školu po ukonční základní speiál.školy pro sluch.postiženě zvláštní. Ráda by jsem se dozvěděla o škole v Hradci Králové. Jsem neslyšící. Michae
 Re:Re: hledá se škola8.12.2003
Znakový jazyk se vyučuje také na fakultě humanitních studií UK jako jeden z mnoha tamních předmětů.
 Re:Re: hledá se škola1.12.2003
Na speciální pedagogice UK (fakulta pedagogická) se dají studovat tři obory speciální pedagogiky, a to poradenská, specka s psychologií a učitelství na speciálních šk
  Re:Re: hledá se škola2.12.2003
Na zmíněné UK v Praze, ale i na MU v Brně, UP v Olomouci a mám za to že i na jiných vysokých školách se dá studovat obor speciální pedagogika nebo další podobné obory
   Re:Re: hledá se škola4.12.2003
kurzy, to by bylo fajn a kde, nebo jak to funguje. moc se v tom nevyznam. dík předem pa
    Re:Re: hledá se škola4.12.2003
Caulik, a proc zrovna skola, tam je spousta dalsich predmetu, pokud chces umet znakovku, tak staci chodit na kurzy znakoveho jazyka.... a pak muzes pracovat s neslysi
     Re:Re: hledá se škola5.12.2003
to by bylo fajn, ale já se v tom vážně moc nevyznam, bohužel.tak rada by byla fajn. jsem z Klatov a ráda bych na školu do Plzně. nevíš o něčem takovým. a kde bych moh

kurz posunkovej reci18.11.2003
Ahojte vsetci!!!!! Mam obrovsky zaujem naucit sa znakovu rec (studujem psychologiu v BA) a vraj by mi to aj slo. Neviete mi nahodou poradit, kto robi taketo vycviky v Bratislave? Vopred vam moc dakujem
 Re:Re: kurz posunkovej reci23.11.2003
Adresa organizácie kurzu... Urad SZSP Budatínska 59/a 851 06 Bratislava 5 Telefón: (02) 63 811 197, 63 839 926 Telefax: (02) 63 839 927El email: urad@sz

Lýkové boty16.11.2003
Jak se znakuje lýkové boty??? děkuji Kuba

cizí jazyk29.10.2003
Předem děkuji za zájem o tuto problematiku.Hlavní problém u naší dcerky vidím v tom , že je nucena se učit povinně cizí jazyk jelikoš je zařazena do třídy pro nedoslýchavé ale znakový jazyk nelze do výuky zařadit. A to mi připadá divné, že dítě těžce nedo
 Re:pomoc8.11.2003
Dobrý den, jmenuji se Tereza Langová, studuji poslední ročník jazykového gymnázia. Jsem slyšící. Pomáhám jako dobrovolnice v azylovém domě pro děti Slupy při obča
 Re:Re: cizí jazyk29.10.2003
Dobry den, Vasku. No...koukam, ze je zde pro vas vice veci k reseni.:) Chapu vas. Urcite veci necham stranou a napisu, co bych zkusila ja. 1) Znakovy jazyk: zkuste se
  Re:Re: cizí jazyk3.11.2003
Pokud bude schvalena Bila Kniha, tak jak je v soucasne dobe rozpracovana, pak o predmetech budou rozhodovat uz jen reditele na skole a ne vyssi instituce jako je mini
   Re:Re: cizí jazyk4.11.2003
No uz aby to bylo. Tak jenom k tomu co nahore pise Vasek, ze zvazuji vyuku znakovky mimo skolu. Nas Tom ma vzdycky hroznou srandu z toho, ze se vsude po republice zna

cizí jazyk22.10.2003
Mám nedoslýchavou dcerku , skoro neslyšící a jsem vedle s toho že má ve speciální škole pro sluchově pastižené děti zařazen ve výuce cizí jazyk, v její případě němčinu.Sama má ale velký problém se vůbec domluvit v její rodném jazyce, tedy češtině. Prosím
 Re:Re: cizí jazyk24.10.2003
Dobry den, Vasku. Rada bych se zeptala, jestli 'zvladnout situaci' pro tebe znamena - poradit ti moznost jak se nejakym zpusobem tva dcerka muze vyhnout vyuce cizimu
 Re:Re: cizí jazyk24.10.2003
Ahoj Vašku, ono záleží na spoustě dalších věcí, ale osobně si myslím, že není důvod, proč by sluchově postižené děti, a tedy i neslyšící, nemohly mít třeba základy ně
  Re:Re: cizí jazyk28.10.2003
Ja si to myslim taky. Nas Tom ve skole zadny cizi jazyk nema. Sam se ale uci anglicky. Samozrejme v mezich moznosti. Aktualne je to tak ze se uci slova. Uci se je poc

znaková řeč v Jihlavě18.10.2003
Prosím o informace,zda je kurz znakové  řeči v Jihlavě.

Konference Unie17.10.2003
Byl někdo z Vás na konferenci Unie? Jaký to bylo? Jací byli přednášející? A co tlumočníci?
Předem díky za info...
Jirka
 Re:Re: Konference Unie20.10.2003
Taky by mě to zajímalo. Sice sem tam nebyl, ale můj slyšící kamarád psal, že přednášky docela ušly, tlumočníci už tolik ne. Prej z toho vydá Unie sborník (?). Nemáte

Kochleární implantát4.10.2003
Přeji pěkný den,procházím si stránky www.ticho.cz a nenašla jsem ani zmínku o kochleární neuroprotéze.Jsem (slyšící)studentkou VŠ a píšu bakalářskou práci na téma:Kochleární implantát.Chtěla bych Vás požádat o zaslání informací o této problematice,cokoliv
 Re:Re: Kochleární implantát26.3.2005
Ahoj, mrkni u nás, jestli nenajdeš nějaké podklady. V odkazech jsou i další adresy, které vedou na stránky zabývající se sluchovým implantátem. Naše adresa je http:/
 Re:Re: Kochleární implantát7.10.2003
Lenko, nezlob se, to by bylo moc jednoduché :-) Ne, vážně - takhle to poslat nejde. Spoustu informací najdeš v knihovně v odborné literatuře, nebo také v časopisech p
  Re:Re: Kochleární implantát13.10.2003
Sašo,já mám plno informací z knížek a časopisů,jen mě napadlo,že by byl někdo ochotný a tak hodný,že by mohl mít nějaký příspěvek, který nemám a který by mi mohl pomo
   Re:Re: Kochleární implantát13.10.2003
Ach jo, tak vypiš, co máš a já ti pošlu, co nemáš. Chápeš?! Je toho moc a jak mám vědět, co mám poslat?
    Re:Re: Kochleární implantát20.10.2003
Nechci tě tím otravovat, ale tedy dobrá: Máš něco co se týče rehabilitační a habilitační péče po koch.implantaci?Nebo něco, co se týče integrace dětí s CI do běžných
     Re:Re: Kochleární implantát29.10.2003
A co presne bys chtela vedet on integraci deti s KI do beznych skol? :)
      Re:Re: Kochleární implantát6.11.2003
nejlépe všechno, co nejvíc, jak se integrují, kde jsou problémy,....pokud něco máš,můžeš mi to poslat na mejla? Díky moc
       Re:Re: Kochleární implantát8.11.2003
Mila Lenko...a co mas na mysli pod tim "jak se integruji"? No, to se proste vezme dite s KI a da se do tridy se slysicimi detmi, ne? A nebo mas na mysli dite s KI int
    Re:Re: Kochleární implantát14.10.2003
Je to fakt ze materialy jsou po ruce lecjaky .... urcite ale mezi nima chybi prikladne muj nazor na vec - takze Jak ja to vidim: Jednoznacne nic veselyho. Obecne s do
     Re:Re: Kochleární implantát14.10.2003
Myslim ze na tom neco je.. Doktori {foniatri} by se meli naucit komunikovat s neslysicimi {Dokonce bych uvital kdyby pouzivali znakovku} Temer jsem se nikdy nesetkal,
      Re:Re: Kochleární implantát19.10.2003
Začnu tím,že Vám závidím Vaši jistotu na 1000%,že jste přesvědčený nedat dítěti KI, já ji nemám.V době kdy to pro nás bylo velmi aktuání jsme přečetli mnohé a poté ro
       Re:Re: Kochleární implantát3.11.2003
Kolik jste během Vašeho rozhodování potkali neslyšících? A Neslyšících? Díky za odpověď.
        Re:Re: Kochleární implantát4.11.2003
Jirko, pred implantaci naseho syna, a i po ni, jsme samozrejme potkali pomerne dost neslysicich deti. To patri jaksi k veci. Mozna, ze jsme nepotkali zadne Neslysici
       Re:Re: Kochleární implantát21.10.2003
Ahoj,jmenuji se Marie.Jsem mámou dvou neslyšících dětí-Honzíka a Petry.Obě děti jsou uživateli kochleárního implantátu.Asi jsem potkala správné lidi ve správný čas,k
        Re:Re: Kochleární implantát22.10.2003
Ahoj, jmenuji se Josef. Jsem otcem dvou neslyšících dětí, Matouše a Věry. Obě mají kochleární implantát, ale bohužel, efekt není žádný. Myslím, že naše rozhodnutí byl
         Re:Re: Kochleární implantát24.10.2003
Dobry den. Se zajmem ctu mistni diskusi o KI, zejmena pak nazory rodicu. Chapu, ze je to pro mnohe tezky predevsim vnitrni boj. Je to urcite uleva, kdyz rodice mohou
          Re:Re: Kochleární implantát28.10.2003
Tatinek Josef neexistuje. To byla jenom "nestranna" reakce na nad nim uvedenou anonymni reakci...
           Re:Re: Kochleární implantát29.10.2003
Diky...jen se potvrdilo me pedezreni. ;)
           Re:Re: Kochleární implantát28.10.2003
Milý pane Vy jste ale s prominutím idiot!Dost vážně beru a čtu tady každé slovo a myslím, že nejsem sama, proto takovéhle voloviny by se dělat neměly!
            Re:Re: Kochleární impla29.10.2003
Hm jo.... Ty jo....
             Re:Re: Kochleární i3.11.2003
Trochu si dovolim zastatistikovat.... Negativum s implantaci detem se vetsinou stane v USA (Je to dano hlavne tim ze si rodice mysli ze dite s implantatem pak bude mi
              Re:Re: Kochleár3.11.2003
Hmmm...zajimave, nicmene mohl bys to upresnit, co presne statistikujes? Nejak tomu presne nerozumim..."Negativum s implantaci detem se vetsinou stane v USA"...Diky.
               Re:Re: Koch5.11.2003
No jednoduse, v USA rada rodicu nechce dat implantat detem, pac by byli potom mimo komunitu Neslysicich.
                Re:Re:5.11.2003
Aha, a to vis odkud? Zajimavy nazor (ci to ma byt prani?), ale asi trosicku moc subjektivni, ne? Nekdy je jaksi skutecnost jina, nez bychom si my prali...:)
                 Re:Re:5.11.2003
Tyhlety nazory jsem zjistil na americkych diskuznich servrech jako je MSN deafworld je tam spousta takovychto clanku. A temer vsechny konci timto nazorem. Proste se <
                  Re:Re:6.11.2003
Aha, tak na americkych diskuznich servrech. No, kdyz prave verejne diskusni servry nejsou vzdy ten nejlepsi zdroj nejobjektivnejsich a zarucenych informaci. A pokud n
                   Re:Re:7.11.2003
Taky bych se taky připojila do vaší diskuze. Právě minulý týden jsem se bavila s neslyšícím kamarádem a velmi mě překvapil jeho názor na CI. Dá se říct, že to jednozn
                    Re:Re:8.11.2003
Tak kdyby měl KI asi by něco slyšel a asi by trochu mluvil,ale na druhé straně v mých myšlenkách stálo: mít dítě "na baterky"(vím je to laické tvrzení!), při sportech
                     Re:Re:9.11.2003
Presne tak to je - to mi mluvis z duse. Rozhodovani proste neni zadna sranda a beda kdyz neco nehraje nebo nedopadne dobre. Co byste si kdo pomysleli o tom kdyz mamin
                      Re:Re:10.11.2003
Není to prijemne, mit neco voperovaneho. Dalši problem jsou baterky. Cl ma obrovskou spotrebu energie. Mam za to ze je bezne jedna tuzkova baterie na den. Co se tyce
                       Re:Re:10.11.2003
Nevim, ale snad by se tu s temi iformacemi z desate ruky melo zachazet opatrneji (a ne hned mit je zde na dvakrat). Nechci tu 'nadrzovat' KI, ale....Nasledky po impla
                        Re:Re:14.11.2003
Ale bez srdce se žít nedá.
                         Re:Re:15.11.2003
To je pravda. A bez sluchu ano. Ale nemusi to byt vzdy jedina mozna volba.
                          Re:Re:15.11.2003
Měla bych dotaz na Martinu. Líbí se mi Vaše odpovědi a máte dost dobré názory!Prosím,jestli se můžu zeptat, Vy máte s neslyšícíma "společného" co?Myslím, že jste asi
                           Re:Re:17.11.2003
Mila Jano, je-li tvuj komentar minen uprimne, tak tesi a dekuji. :) Ano, da se rici, ze jsem profesional...a s n/Neslysicimi jsem doslova od rana do vecera. A pokud b
                            Re:Re:22.11.2003
Ahoj! To co jsem napsala jsem myslela úplně vážně.Jen tak dál, je to dobrý! Měj se.

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


metody vyuky deti se sluch. postizenim
Jsem studentka spec. pedagogiky obor surdopedie. Budu koncit skolu, ale stale nemam jasno, jaka metoda je ta nejlepsi pro vyuku n-Neslysicich. To nas na skole neuci. Ptam se a vyptavam. Zeptam se i vas, Neslysicich, nedoslychavych, lidi se zbytky sluchu i rodicu deti s nejruznejsim sluchovym postizenim. Jaka metoda vyuky se ma uzivat na specialnich skolach? Dekuju vsem za nazory!
martina22:52:14 10.12.2003
odpovědět 
 
Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
"...jaka metoda je ta nejlepsi pro vyuku n-Neslysicich"... ??? Ta je nejlepsi, ktera se praktikuje na skole, we ktere te zamestnaji. A u nas se neda z mnoha moznosti vybirat. Tak se rozhledni...jake ze mame v republice skoly pro sluchove postizene a jake metody tam uplatnuji. A pak si vyber tu, ktera ti bude svym pristupem k n/Neslysicim nejmene vadit. Hodne stesti. A propo, hledas zamestani a nebo tva otazka byla ciste filozoficka...? ;)
Martina20:52:18 11.12.2003
odpovědět 
  
Re:Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Prave, ze tak trochu vim, jak to ted ve skolach vypada a trochu me to desi.Praci zatim nehledam, mam mimco, ale taky na to dojde. :)
martina20:59:07 11.12.2003
odpovědět 
 
Re:Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Jednoduché to není...kolik cílových skupin...tolik vyučovacích metod.
Alláh Maharádža Lhasa12:08:10 11.12.2003
odpovědět 
  
Re:Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
To je stejné, jako byste chtěla odpověď na otázku, "Které auto je nejlepší?". Podle jakých kritérií ho posuzovat? Nejrychlejší, největší, nejsilnější, nejhezčí... Ve škole Vás neučili něco o individuálním přístupu atd.? Každému dítěti může vyhovovat něco jiného a nedá se říci která metoda je nejlepší. Obecně ta, která je dítěti nejvíce ku prospěchu, která nejvíce podporuje všestranný rozvoj jeho osobnosti. Mimochodem, o kterou školu se jedná? Ve které škole že Vás to neučili?
Saša12:24:10 11.12.2003
odpovědět 
   
Re:Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Sasa, k tvojmu nazoru sa mozem pripojit. A tiez by ma zaujimalo, na ktorej skole vas to "nenaucili"? alebo nie je to tak ze prave na tej prednaske si chybala? :O)ja som totiz surdopediu vystudovala a taku otazku som nepolozila ani ked som bola v prvaku. Rychlo zober nejake zakladne skripta surdosky a dostuduj :O))
Barbi15:41:33 11.12.2003
odpovědět 
    
Re:Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Obdivuju lidi, co nemaj problem a hned jsou se vsim hotovi.Ano, "individualni pristup" je samozrejme v soucasnosti nejuzivanejsi souslovi na prednaskach a moc hezky se to posloucha.Ja bych chtela ale znat nazor rodicu deti, kterych se vyucovani tyka.To me zajima.
martina20:54:57 11.12.2003
odpovědět 
     
Re:Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Máš pravdu, je to hodně používaný termín a ledaccos se za to schová. Ale je třeba uznat, že na položenou otázku se skutečně nedá jednoznačně odpovědět. Je potřeba to brát případ od případu. Co se názoru rodičů dětí týče - myslíš si, že jsou kompetentní to objektivně posoudit? Řada z nich má zkušenost jenom s jedinou metodou a co tedy mohou srovnávat a porovnávat? Řadu rodičů bohužel nezajímá ani ta jediná metoda, spoléhají na školu. Těm aktivním a vzdělaným v oblasti se omlouvám, ale bohužel, těch, co se o problém tolik nezajímají je rapidně více. Omlouvám se, nejsem rodič neslyšícího dítěte, takže jsem se ani zapojit neměl.
Saša11:29:49 12.12.2003
odpovědět 
      
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizenim
Diky za nazor i pres to, ze nejsi rodicem neslysiciho ditete. :) Rodice nesou hlavni odpovednost za sve deti. Jsem presvedcena, ze kazdy rodic to tak citi a nezalezi na tom, jestli je aktivni, vzdelany nebo oboje nebo ani jedno. A rozhodne si nemyslim, ze rodice neco, co se tyka jejich deti budou posuzovat objektivne. To ani nechci. Myslim si ale, ze maji nejaka ocekavani, i ohledne vzdelani svych deti, a ja bych rada vedela, jestli se v te ktere skole (resp.tou kterou metodou) naplnuji. Asi jsem mela prvotne polozit lepe otazku. ;)
martina20:43:22 12.12.2003
odpovědět 
       
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. postizen
Nemyslím si,že řada rodičů má zkušenosti jenom s jedinou metodou vyúky.Při výběru jsme měli dvě možnosti metody vyučování a řada rodičů byla určitě se seznámit s oběma, byla navštívit, podívat se a následně rozhodnou podle svého uvážení, která se jim více zamlouvá a vyhovuje.Teda alespoň se domnívají,že vybrali tu vhodnou.
Jana15:22:08 13.12.2003
odpovědět 
        
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch. post
Možná by stálo za to udělat nějaký průzkum v této oblasti mezi rodiči sluchově postižených dětí. Takže tady je pro zájemce námět na disertační, diplomovou, závěrečnou nebo seminární či jakoukoliv jinou práci.... .
Saša16:36:34 13.12.2003
odpovědět 
         
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se sluch.
To by urcite stalo. Je skoda, ze to nekdo uz neudelal davno. Nebo udelal? Cim vic o vecech vim, tim vic me napada problemu a nejasnosti. :(( Mam i dalsi namety na diplomky atd. Jano! Moc Vam dekuju, ze jste se ozvala. Muzete mi prosim napsat, z jakych metod jste si mohla vybrat a jakou jste nakonec zvolila?A proc jste si vybrala prave tu? Doufam, ze taky Vas nazor ze me udela lepsi ucitelku. :) Dekuju!
martina17:58:32 13.12.2003
odpovědět 
          
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se slu
Asi takto: dříve jsem se snažila vcítit do malého neslyšícího dítěte, které jde do školy.Přijdu,sednu si a přede mnou stojí učitel, on něco povídá- já se snažím pochytit nějaké slovo. Učitel se tváří hezky, dobře artikuluje, píše na tabuli, ukazuje obrázek-slovo.Aha. Je to pěkné,píši a zase píši. A vidím-"musíš mluvit,musíš chodit na logopedii, musíš se snažit odezírat, musíš být klidný..."Já se chci zeptat, poradit se, zasmát se,zkoumat, přemýšlet...Potřebuji učitele, kterému rozumím, hlavně rozumím, to neznamená, že že je to "dobrý" učitel, ale určitě je to člověk, přítel, ke kterému se můžu obrátit třeba s prosbou nebo se s ním zasmát nad tím jak mi ta čeština nejde.(u rodičů je to samozdřejmost).Nevím jestli ti tohle pomůže k " lepší" učitelce. Vím, neodpovídám na tvé otázky, ale nějak se mi do toho nechce, peču cukroví a krásně to tady vánočně voní, tak třeba příště v klidu. Víš co je hezké?Třeba to, že moje dítě za mnou přijde, nevysloví krásně slovo "cukroví", ale zeptá se proč se do něj nedávají kvasnice. Ahoj.
Jana19:34:40 13.12.2003
odpovědět 
           
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se
Jano, VY byste mela psat skripta a prednaset! Preju Vam, aby se cukrovi podarilo. :o) A MOC Vam dekuju. Vim, ze otravuju, ale doufam, ze se jeste setkame, abyste mi mohla odpovedet na otazky. Kdyz budete mit chut, ozvete se mi prosim.
martina23:20:42 14.12.2003
odpovědět 
           
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky deti se
Jano, VY byste mela psat skripta a prednaset! Preju Vam, aby se cukrovi podarilo. :o) A MOC Vam dekuju. Vim, ze otravuju, ale doufam, ze se jeste setkame, abyste mi mohla odpovedet na otazky. Kdyz budete mit chut, ozvete se mi prosim.
martina23:16:33 14.12.2003
odpovědět 
            
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: metody vyuky det
Ahoj! Vůbec neotravuješ! Velmi rada se i já dozvím nějaké názory od ostatních lidí a potom můžu srovnávat a ubezpečovat se, že ten můj je ten pravý.A tykej mi, nepřipadnu si potom tak stará.Víš, někdy když jdu po ulici a vidím fakt borca a říkám si ten je hezkej a on mi řekne "dobrý den", to pak naštve.No teď vážně k tvým otázkám. Měla jsem možnost si vybrat mezi školou kde praktikují orální metodu a mezi tou kde uplatňují biling. způsob vyučování. To je ZJ a ČJ.Vybrali jsme, asi ti je jasné kterou už z mého předchozího "žvanění". Potřebuji, aby moje dítě chodilo do školy spokojené, aby si našlo kamarády s kterýma si pokecá a když je bude mít potom bude šťastný.Proto jeho jazykem je znakový jazyk a vždy bude.A vím, že s ním je spokojený a dokáže s ním říct vše co mu leží na srdci.Tak nějak. Čau.
Jana15:09:56 15.12.2003
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.