Ticho.cz si právě čte: (3 návštěvníci)
   Na "Ticho.cz" najdete: 1381 znaků!!2822 diskusních příspěvků!!1668 novinek!!636 odborných článků!!173 fotek 
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   >>>  
 Nový příspěvek

je k zj potreba talent?28.2.2003
Ahoj vsichni!
  zajimal by me vas nazor na to, zda je k uceni se znakoveho jazyka zapotrebi talent. Ucim se znakovy jazyk asi dva roky a je mi jasne, ze pro nauceni se jakemukoli jazyku je to jeste dost kratka doba.da se ale poznat, kdo talent
 Re:Re: je k zj potreba talent?3.3.2003
mam pocit, ze clovek musi mit talent ke vsemu. Kde neni talent, musi byt zajiste pile. Ono skloubit talent s pilnosti je docela tezke. Ono kdyz ma clovek talent, tak
 Re:Re: je k zj potreba talent?28.2.2003
Talent? Trochu, jako u vseho. Ale hlavne MOTIVACE !!! Ta musi byt urcite - silna a konstantni. Tak to vidim ja...:)
  Re:Re: je k zj potreba talent?1.3.2003
Můj názor je, že určité předpoklady dotyčný mít musí. Domnívám se, že ne každý je schopen znakovku zvládnout (tady bychom to mohli rozvíjet dál - kde je ta hranice "v
   Re:Re: je k zj potreba talent?2.3.2003
Nemyslím si, že k tomu, aby člověk ovládal znakovku, je důležitá až zas tak moc motivace. Já sama mám motivaci jak blázen a přesto mi dává ZJ teda hodně zabrat. Snad
    Re:Re: je k zj potreba talent?4.3.2003
Tak dobre. Jenze tlumoceni urcite neznamena jen kompetence ve ZJ, cili vizualnemotorickou komptenci, ale i v CJ. Muzes zvladnout ZJ bez problemu, ale tlumoceni je jes
     Re:Re: je k zj potreba talent?4.3.2003
DOTAZ ZNĚL: "...zda je k uceni se znakoveho jazyka zapotrebi talent"....
      Re:Re: je k zj potreba talent?5.3.2003
Hmmm, to jo, ale o tlumoceni (tlumocnikovi) je tam taky zminka, v prispevku, i kdyz dotaz je na talent...:) A navic, ten dotaz nade mnou...? Jde pouze o "talent" k ZJ
       Re:Re: je k zj potreba talent?5.3.2003
Ano.... Máš pravdu.
        Re:Re: je k zj potreba talent?5.3.2003
Diky...:)

Saša27.2.2003
Všechno nejlepší k svátku a ať se máš stále dobře a v pohodě....Omlovám se všem,že to píši sem,jiná možnost se mi nenaskytla.
 Re:Re: Saša27.2.2003
Mě se naskytla ale připujuju se sem taky - ať Ti slouží s mrňousema ve škole nervy!!!!!!!!!
  Re:Re: Saša28.2.2003
Tak vám moc děkuji. Potěšilo mne to. Mooooc.

Ostrava14.2.2003
Ahoj, je tady nekde informace zitra fotbalovy turnaj v Ostrave a vecer zabava? Potrebuji nejake info. Diky
 Re:Re: Ostrava6.11.2005
Ahoj. Futsal neslysicich v Ostrave je 12.11.na HAsicske ulici v Ostrave-Hrabuvce.
 Re:Re: Ostrava6.11.2005
Ahoj. Futsal neslysicich v Ostrave je 12.11.na HAsicske ulici v Ostrave-Hrabuvce.
 Re:Re: Ostrava18.5.2003
Som slovak.Chcem vediet,kedy sa zacina futsal v CR,lebo tu nemame informacie.

kurzy znakové řeči13.2.2003
Ahoj, ráda bych se naučila znakovou řeč, jsem slyšící, ale mám spoustu neslyšících přátel, které jsem poznala v evangelické církvi, kde jim sloužili. Potřebovala bych najít kurzy někde poblíž Karlových Varů. Byla bych moc vděčná, pokud by někdo o něčem vě

HLEDÁ SE HRAD7.2.2003
AHOJ VŠICI! Mám k vám všem prosbičku. Nevíte náhodou, jestli někde není k "pronajmutí" nějaký hrad, nebo zachovalejší zřícenina :-)), nebo tvrz? Potřebujeme to kvůli táboru, rádi bychom uspořádali historický tábor pro SP přímo v historickém prostředí. Bud
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD3.3.2003
Zkus hrad Tolstejn.
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD24.2.2003
Ahoj Sašo, možná, pokud by to šlo, tak je docela pěkná zřícenina v Lipnici nad Sázavou. A je tam nádherné okolí. Lesy, lomy, atd. Ahoj. Jirka.
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD25.2.2003
Jenže tam to maji v pronájmu nebo nějak domluveno Brontosauři (a navíc za kce které se tam konají chtějí prý těžké prachy). Taky nás to napadlo. Děkuji za odezvu a ti
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD18.2.2003
Nejlepsi bude se obratit na hnuti Brontosaurus. Ti maji ve sprave nekolik tvrzi a budou moc radi, kdyz to nekdo vyuzije ke slusnemu ucelu.. Napriklad me napada tvrz L
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD18.2.2003
Ahoj Marťane, no vidíš, Lichnice mne vůbec nenapadla. Znám to tam, prošel jsem to tam několikrát pěšky, je to tam bezva, jen nějaké zázemí dojednat. Ale pod Lichnicí
   Re:Re: HLEDÁ SE HRAD23.2.2003
Dokonce je zahrada se zajimavymy vyrezanymi tvory a svetova smerovka na Moskvu, Londyn........
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD17.2.2003
Zdar Sašo, pokud máš ještě stále velké problémy s památkáři a nemáš hrad. Existuje jedna věc, kterou ti nikdo nevezme a sice odepsaný kostel sv. Jana. Nádherná barokn
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD18.2.2003
Děkuji za tip, bereme na vědomí :-). Jen dumám, co když se tam potkáme v případě, že to tam budeme realizovat, s nějakou další skupinou ... No jo, bezpečnost dětí, hy
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD15.2.2003
ahoj sašo, co treba Velhartice u Sušice. je to tam pekny. rada poslu fotky jestli by byl zajem:) a taky jsem se chtela zeptat jestli by bylo mozny ucastnit se tyhle
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD16.2.2003
AHOJ JANO, díky za tip. Konají se tam nějaké podobné akce, nebo víš o tom, že tam něco probíhá? Nebo že by to bylo reálné? Z Ústavu památkové péče jsem byl odstřelen,
   Re:Re: HLEDÁ SE HRAD23.2.2003
přímo na hradě nevim, ale pracuje se natom a do dvou týdnů bych tě mohla zjistit přesně. vím , ale že pod hradem je tábořiště. každý rok se tam pořádá pochod. a ohle
    Re:Re: HLEDÁ SE HRAD24.2.2003
Ozvi se mi na email (cinki@volny.cz). Jestli můžeš. Pokud ne, napiš zase sem. Něco už máme domluveno. Zdravotníky máme také, ale nějak se uvidÍ. Nic neslibuji...
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD11.2.2003
Ahoj, slysela jsem, ze jde pronajmout i Svojanov.
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD11.2.2003
Dík, ale psal jsem , že o Svojanovu mi psát nemusíte...
 Re:Re: HLEDÁ SE HRAD8.2.2003
Ahoj Sašo, zkus hrad Zvířetice u Bakova nad Jizerou (okres Mladá Boleslav). Je to velmi zachovalá zřícenina hradu, 2 km od nádraží ČD, a přímo uvnitř na nádvoří byla
  Re:Re: HLEDÁ SE HRAD8.2.2003
Ahoj Petře, moc děkuji za tip, určitě to zkusíme. Jinak v tom ohledu jsem kontaktoval všechny Ústavy památkové péče, jejichž adresy jsem našel (myslím, že víc jich už
   Re:Re: HLEDÁ SE HRAD8.2.2003
Není zač, Sašo. Ústav památkové péče ti jistě nejlépe poradí. Ale myslím, že ty Zvířetice by měly vyjít. Je tam oficiální stanový kemp (aspoň tedy býval, už jsem tam

Tlumocnik a jeho monopol6.2.2003
Zda se mi, ze u nas v CR kurzy ZR jsou tak nejak monopolne. Na pocatku berou zajemce, berou penize kursovne, v prubehu studia polovina zajemce utecou, pred ukonceni studia nikdo nezustavaji, pak zas berou nove zajemce a porad dokola... kdyz jeden clovek h
 Re:Re: Tlumocnik a jeho monopol21.2.2003
Domnívám se, že není pravdou, že někdo musí navštěvovat kurzy, aby získal zmiňovaný průkaz tlumočníka ZJ. Pokud vím, průkazy mohou vydávat 2 organizace, a sice OTZJ a
 Re:Re: Tlumocnik a jeho monopol20.2.2003
Zdravím vás, rýsuje se zde zajímavá diskuze, tak do ní něco přispěju: Kvalitní -profesionální- tlumočení mezi češtinou a českým znakovým jazykem (ČZJ)je v ČR na svém
  Re:Re: Tlumocnik a jeho monopol21.2.2003
Zajímalo by mne, které organizace nebo subjekty v tomto okamžiku vydávají "průkazky" tlumočníků (záměrně používám tento termín pro atestaci...), kam se obrátit. A pot
 Re:Re: Tlumocnik a jeho monopol7.2.2003
No, ponechám teď stranou terminus "průkazka" a to okolo toho, ale také by mne zajímalo, jak je možné za takových okolností (že někdo umí ČZJ ev. má tlumočnickéd ovedn

Diskuse k II. Společenskému plesu Neslyšících5.2.2003
Vážení přátelé, naskytla se Vám zde možnost zhodnotit II. Společenský ples Neslyšících, který se konal 31. ledna v Praze. Byli bychom rádi, kdybyste nám napsali Vaše názory, přípomínky, upozornění, co se Vám na tomto Plese Neslyšících nelíbilo a co naopak
 Re:Re: Diskuse k II. Společenskému plesu Neslyšících26.2.2003
Ahoj, na teto akci tedy na plese Neslysich jsem byla poprve a byla jsme celkem prekvapena. Myslim, jak v tom pozitivnim, tak v tom negativnim slova smyslu.Zacnu tim
 Re:Re: Diskuse k II. Společenskému plesu Neslyšících7.2.2003
Nejprve - osobně jsem tam nebyl, takže by mi ani nepříslušelo právo něco posuzovat. Ale na druhou stranu, něco jsem "zaslechl", a tak to napíšu, když to má být pro do
  Re:Re: Diskuse k II. Společenskému plesu Neslyšících7.2.2003
Ahoj Sašo, děkujeme Ti za ohlasy takové, jaké jsou. Program byl na poslední chvíli časově lehce přehozen z toho důvodu, že režisér Honza Hřebejk se zúčastnil ten veče
   Re:Re: Diskuse k II. Společenskému plesu Neslyšících7.2.2003
V POHO.... AŤ SE DAŘÍ

Kamarádka1.2.2003
Ahoj, hledám neslyšící nebo slyš. kamarádku okolo 30 let, důležité je,aby uměla trochu ZJ. Sama jsem slyšící a potřebovala bych trochu rozšířit a pozměnit okruh svých přátel. Bydlím nedaleko Brna a mám dvě děti. Možná je to hloupost hledat touto cestou,al
 Re:Re: Kamarádka2.2.2003
Ahoj Jano, zkus také seznamku na adrese www.neslysici.cz (přímý odkaz je http://www.neslysici.cz/seznamka/).
  Re:Re: Kamarádka3.2.2003
Nebyl to dobrý nápad.Ahoj
   Re:Re: Kamarádka3.2.2003
Tak sorry.
    Re:Re: Kamarádka4.2.2003
Nebyl to ode mne dobrý nápad,psát to zrovna sem.Měla jsem rovnou zkusit seznamku....To jen pro lepší pochopení....
     Re:USpalgTMoBKY15.5.2022
yOalpP pgzwdfonedvl, [url=http://jixvxcedhqdc.com/]jixvxcedhqdc[/url], [link=http://urdhupqhcfpx.com/]urdhupqhcfpx[/link], h
     Re:Re: Kamarádka4.2.2003
Asi bychom se měli vyjadřovat přesněji. Předejdeme tím četným nedorozuměním... Měj se a ať jsi úspěšná v tom hledání.
      Re:Re: Kamarádka7.2.2003
Tak odezva žádná...No nevadí,nevíte o co přícházíte.Mělo to být v uvozovkách? Ne proč..Pa,pa.
       Re:Re: Kamarádka7.3.2003
Ahoj Jano, vidím, že jsi sem dlouho nepsala, ale doufám, že se aspoň podíváš časem na svůj dotaz a proto zkouším .. jestli hledáš kamarádku - teď budu mluvit o nesly
        Re:Re: Kamarádka27.3.2003
Děkuji za nabídku, samozdřejmě o setkání na Vodově vím. Snad najdu odvahu a přijdu mezi Vás. Už jsem si našla člověka na doučování znakovky, tak až ji budu umět tak,

Kurzy znakové řeči30.1.2003
Chci se zeptat,je nějaká možnost výuky znakové řeči ve Zlíně nebo v Kroměříži??Díky
 Re:Re: Kurzy znakové řeči7.3.2003
Mám dojem, že v Kroměříži učí paní Bartíková. Pokud máš stále zájem, napiš mi na mejl a já ti na ni pošlu kontakt. :-)
  Re:Re: Kurzy znakové řeči10.3.2003
Ahojky Dano,moc ti děkuju,že se mi snažíš pomoci, ale nejde mi napsat na tvůj mail.Takže ti tady napíšu svůj a ozvi se mi,jo. PilcikovaLenka@seznam.cz Moc děkuju.Pa
 Re:Re: Kurzy znakové řeči1.3.2003
Pokud mě je známo, tak v Km kurzy ZJ nikde neběží. Jen na VOŠ pedagogické a sociální je ZJ začleněn do vyukoveho planu.

ZNAKOVKA28.1.2003
Před pár měsíci tady byli nějací zájemci o "soukromou" znakovku - z Brna. Platí to ještě - že se ozvete před začátkem letního semestru... to je teď. Tak máte možnost.
 Re:Re: ZNAKOVKA6.2.2003
Lesk a bidaaa, na fakulte pedagog. potrebujou tlumocniky... dyt nejsou tlumocniky v Brne.
  Re:Re: ZNAKOVKA7.2.2003
Mluvil jsem s jedním pánem, resp. jsem "poslouchal" jeho řeč o tom, že jako vysoce postavený činovník na MU je schopen financovat tlumočníky ČZJ - že na tuto činnost

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   >>>  
 
Hledej dle:   Řetězec: Zadejte slovo, část slova či několik slov z hledané položky.
Pokud nic nenaleznete, postupně zjednodušujte parametry hledání.

Příklad:
Zadání 'cihla pálená' nebude nalezeno, proto v dalším kroku zadáte jen slovo 'cihla'.

Složitější výrazy:
Dále je možné použít logických operátorů AND a OR (bez závorek) pro vytváření složitějších výrazů.

Speciální znaky:
Ve výrazu je možné použít speciální znaky, které definují práci s hledaným výrazem:
? - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný znak
* - místo tohoto znaku se při hledání použije libovolný řetězec
[] - množina znaků - v závorkách je možné vyjmenovat skupinu znaků, které se při hledání použijí (např. [abef])
[-] - množina znaků - v závorkách je možné definovat interval znaků, které se při hledání použijí (např. [a-f])
 
 


 Nové příspěvky Vybrané příspěvky


je k zj potreba talent?
Ahoj vsichni!
  zajimal by me vas nazor na to, zda je k uceni se znakoveho jazyka zapotrebi talent. Ucim se znakovy jazyk asi dva roky a je mi jasne, ze pro nauceni se jakemukoli jazyku je to jeste dost kratka doba.da se ale poznat, kdo talent ma,a udela jeste velke pokroky, a kdo se zasekne na nejakem stupni?z koho by mohl byt dobry tlumocnik,z koho prumerny, a z koho zcela urcite nikdy tlumocnik nebude?zalezi na pili,vytrvalosti...nebo na cem vlastne?
olina21:04:35 28.2.2003
odpovědět 
 
Re:Re: je k zj potreba talent?
mam pocit, ze clovek musi mit talent ke vsemu. Kde neni talent, musi byt zajiste pile. Ono skloubit talent s pilnosti je docela tezke. Ono kdyz ma clovek talent, tak to svadi k lenosti. A kdo dre jako mezek to vetsinou od boha nema.
Mikulas15:59:44 3.3.2003
odpovědět 
 
Re:Re: je k zj potreba talent?
Talent? Trochu, jako u vseho. Ale hlavne MOTIVACE !!! Ta musi byt urcite - silna a konstantni. Tak to vidim ja...:)
Martina21:39:13 28.2.2003
odpovědět 
  
Re:Re: Re: je k zj potreba talent?
Můj názor je, že určité předpoklady dotyčný mít musí. Domnívám se, že ne každý je schopen znakovku zvládnout (tady bychom to mohli rozvíjet dál - kde je ta hranice "vzládnutí", co se rozumí "zvládnutím" atd. ...) a z toho tedy vyplývá výše zmíněný úsudek. Opírám se o svoji dosavadní praxi v této oblasti. Jestli by se dalo hovořit o talentu nevím, snad ano, ale spíš bych to definoval jako určitou vizuomotorickou kompetenci.
Saša18:21:09 1.3.2003
odpovědět 
   
Re:Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
Nemyslím si, že k tomu, aby člověk ovládal znakovku, je důležitá až zas tak moc motivace. Já sama mám motivaci jak blázen a přesto mi dává ZJ teda hodně zabrat. Snad je důležitý také talent,nevím jestli je to to správné slovo "TALENT", ale tak nějak jsme si "um" pojmenovali. Příklad: "chci,aby bylo už léto": řekla jsem. Odpověď znakem:"čekat".Znamenala-dočkáš se.Vidíte,je potřeba, aby měl člověk "docvaknutí" k porozumění,pochopení nebo měl talent nebo já nevím co.Tak ať nám to "docvakne" tam kde má.
Jana9:19:22 2.3.2003
odpovědět 
    
Re:Re: Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
Tak dobre. Jenze tlumoceni urcite neznamena jen kompetence ve ZJ, cili vizualnemotorickou komptenci, ale i v CJ. Muzes zvladnout ZJ bez problemu, ale tlumoceni je jeste o necem jinem. Je to take otazka kontaktu s jazykem - obema, co nejcastejsi a v nejsirsi mire, aby to pak jednomu docvaklo spravnym smerem, asi...;)
Martina7:07:08 4.3.2003
odpovědět 
     
Re:Re: Re: Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
DOTAZ ZNĚL: "...zda je k uceni se znakoveho jazyka zapotrebi talent"....
Saša19:50:34 4.3.2003
odpovědět 
      
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
Hmmm, to jo, ale o tlumoceni (tlumocnikovi) je tam taky zminka, v prispevku, i kdyz dotaz je na talent...:) A navic, ten dotaz nade mnou...? Jde pouze o "talent" k ZJ, nebo taky trochu o pre-tlumoceni do CJ...? Otazka byla polozena, ale take ji nasledoval ji komentar...;)
Martina2:27:07 5.3.2003
odpovědět 
       
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
Ano.... Máš pravdu.
Saša19:26:13 5.3.2003
odpovědět 
        
Re:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: je k zj potreba talent?
Diky...:)
Martina21:56:31 5.3.2003
odpovědět 
Copyright (c) 2001-2006 NetPro systems, s.r.o.   All rights reserved.